Torsdag, äntligen!

Äntligen torsdag! Jag har inte varit 100 procent närvaro denna vecka. Man går och tänker, funderar så mycket just nu. Så jag har verkligen längtat till idag. Det känns som om jag skulle behöva sova i flera dygn för att komma ikapp sovklockan. Men det ordnar sig säkert under helgen. Vi har snart gjort bort alla julklappar så nu kan man börja varva ner med det, skönt! Det finns inget värre än när det blir PANIK! För att inte tala om den kön som är när alla andra skall köpa sina julklappar närmare jul. Så nu återstår bara några få.
Skulle vilja handla några till men man måste sätta en gräns, nu räcker det! Skulle även vilja köpa till alla nära och kära. Älskar att ge bort julklappar och se glädjen, men det är ju även kul att få  speciellt av barnen.
Idag har vi torsdagstädat och donat på lite här hemma. Sedan gick vi över till våra vänner Per & Marika, tänk att man aldrig går hungrig därifrån. Kommer att gå upp flera kilo om vi ska se alla borta matcher där. Men det vart ingen vinst till AIK denna gång, bättre lycka till på lördag.
Imorgon åker mina småbröder ner till Peter. Kör försiktigt! Ringer er efter vägen och kollar läget! På Söndag åker syrran och Holger ner. Kör försiktigt ni oxå, men vi hörs kanske innan. Funderar på att skicka lite saker med er ner. När på söndag åker ni?

Kommentarer
Postat av: Marika

Synd att vi fick beskåda ett så stort nederlag som det till slut blev! Tack för all choklad:) Du vet alltid hur du ska få mig nöjd!

Kram vännen min.

2009-12-04 @ 06:43:53
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0