Nu är du snart redo!

Nu är du snart redo att ta steget till andra sidan. Men du kämpar hela tiden, men din kropp säger annat. Du andas så tungt, med många uppehåll. Jag vill inte att du lämnar oss, men nu är din ork snart slut. Du har kämpat så många år mot denna cancer. Mina tårar rinner på kinden hela tiden. Jag vill vara hos dig och hålla din hand. Mamma, dina barn och vår bror sitter vid din sida. Du är inte ensammen, och det ger dig ett lugn. Ett lugn att snart ta steget.........till en annan sida. Jag kommer att sakna dig så mycket. Och då blir det ännu en puzzelbit som kommer att saknas.......om jag får önska en sista sak av dig älskade broder, så vill jag att du ger mig ett tecken. Ett tecken på att du ändå finns hos oss. Kommer att sakna dig så mycket, min älskade broder Peter!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jenny, Jenny ... jag kan inte föreställa mig hur svårt det är att inte vara vid Peters sida. Men jag var hos honom på f.m. idag och jag vet att han ÄR redo. Att Aina, Adam, Meja och Per-Åke är där gör steget så mycket lättare för honom. Jag önskar bara att även jag fanns hos honom, men nu är det den närmaste familjen som är viktigast. Men jag är där i mina tankar, hela tiden.

2009-12-18 @ 21:29:20
URL: http://stjarnkraft.blogspot.com
Postat av: Linda

Det är så sorgligt, saknar ord. Men du finns i mina tankar. Kram....

2009-12-18 @ 22:57:49
Postat av: Ammi

Jenny det var fint skrivet önskade att jag också kunde vara där men ödet vill annat,kommer att sakna Peter otroligt mycket för han har stått vid min sida hela tiden. Blev så ledsen när jag pratade med mamsen & tänker på hur det ska gå med Adam & Meja, tänker även på er alla hur ni måste må. Kram älskar er alla hälsar även från tjejerna. Ammi

2009-12-19 @ 13:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0