Mitt i allt jobbiga!

När det är jobbigt och tungt måste man även få tänka på annat. Annars klarar man det inte. Och vad passar då bättre än att sköta 2 guldklimpar, Lucas och Liam. Man får då annat att tänka på än bara sorg och tråkigheter. Man orkar inte att bara sitta och gråta och ställa frågan: varför? Iallafall så har vi skött från igår så att Roger och Veronica skulle kunna åka till Piteå, det var dom verkligen värda. Hoppas att dom nu bara kunde känna lugnet och njuta. Och kan man motstå att le tillbaka till ett sådant här glatt leende ( bild kommer ) Nu ska jag ringa till min bror och prata med honom. Han kan inte svara men jag hoppas att han hör mig. Vem vet kanske är det sista gången jag får prata med min älskade bror.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0