Min lediga fredag!

Äntligen fredag igen. Jag älskar verkligen att vara ledig fredagar. Det är helt underbar. Idag var även Henke ledig. Jag ville verkligen ge honom en lång sovmorgon idag, och det fick han oxå. Han har varit så underbar under den här svåra perioden med min bror. Han har gjort allt här hemma, jag har fått gå och lägga mig och bara fått ta det lungt. Funderat och gråtit om vart annat, och det har jag behövt. Jag bearbetar nog väldigt mycket redan nu. Iallfall så steg jag upp med barnen idag, skjutsade Alexandra & Melinda till Nordanå, åkte in till jobbet, gick till Veronica och drack morgon kaffe. Sedan bar det iväg till stan. Då ringde Henke, lite yrvakan och sa go´morgon. Men han var verkligen värd att få sova ut.
-Tack älskling för allt du har gjort för mig!
Iallfall så var det lite shopping och sedan var det dax för lunch. Då kom även Marina och åt med oss. Efter lunchen så skulle jag och barnen klippa oss på KLIPP1.
-Tusen tusen tack till Marina.
Staan bästa frissörska! Vi är alla supernöjda!
Nu inväntas det fredagsmys i soffan med Tilde, dom andra barnen är hos sin pappa.
Nina på Åland! Varma kramar till dig. Det är så roligt att du följer min blogg.
Ni som läser min blogg vet att jag har skrivit om henne tidigare. Hon är en underbar ängel som har stöttat min goa bror. Ge min underbara mamma och bror en bamse kram och hälsa från mig.

Kommentarer
Postat av: Marina

Vad kul att alla är nöjda, kramar från mej till er.

2009-12-12 @ 10:53:39
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0