Måndag morgon

Gäässpp, varför är man aldrig utvilad efter en helg? Alltid lika trött. Men nu är det bara 7 arbetsdagar kvar för mig, tjohoo! Sedan väntar 3 långa veckor ledighet, wieee! Det är jag värd, eller hur? (fniss)
Iallfall så har Henke åkt iväg på hockey, men innan var han duktig och gjorde middag, tvätta och stöka bort. Tror han har lite dåligt samvete över dessa hockeymatcher hihihi. Men iallfall så har jag och Kim oxå varit duktiga idag. Vi har gjort pepparkaksmuffins med lingon
Och chokladtryffel med apelsinsmak och flingsalt, smaskens.
Inte undra på att man går upp flera kilon under juldagarna. Men huvudsaken är ju att man mår gott, kalorierna kan man räkna andra dagar på året. Nu ska jag ringa min älskade bror och kolla läget, hoppas han är piggare idag än igår. Det är en klump imagen varje gång jag skall ringa...........tänk om, snyft! Varje gång jag får höra Peters röst släpper genast klumpen. Men den kommer snabbt igen.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Anledningen till att man inte är utvilad efter helgen är att helgen går så fort att man inte hinner njuta av den :(

2009-12-07 @ 20:29:40
URL: http://[email protected]
Postat av: amandaaamanda

här är en till som alltid är trött tvärr

2009-12-07 @ 20:34:50
URL: http://dotteralberta.blogg.se/
Postat av: Marika

Du är så duktig på att göra en massa julgodis!

Det ser alltid lika gott och trevligt ut!

Kram

2009-12-08 @ 07:08:25
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0