Junta hemma hos Kicki med glögg!

Det kändes så kul att ha junta träff idag, känns om en evighet sedan eftersom vi inte hade någon junta i noveber då vi var i Boden & western farm istället. Iallafall så träffades vi hemma hos Kicki där bjöds det på glögg och pepparkakor med mögelost, mums! Sedan blev inbakad älgskav med senapsås, måste få receptet! Det blev mycket tjatter även denna gång, som vanligt. Men även lite tråkigheter bla om min älskade bror. Om Peter bara visste  och förstog hur många av mina vänner som tänker på honom varje dag. Det är många tårar som har fällts för honom. Tänk om varje tår kunde ge honom extra energi och ork?
Sedan blev det dax för efterrätt som jag idag skulle bjuda på. Vad passar bättre än julgodis och kaffe med kardemummalikör och grädde. Som jag vet är Lenas stora favvo.
Kvällens timmar gick som vanligt väldigt snabbt, för snabbt! Men ta det lungt junta brudar vi ses igen den 19:e januari kl 18:30 hemma hos Lena. Ni få berätta resten då. Om ni tjattrar mindre så skulle vi hinner mer (fniss)

Kommentarer
Postat av: lena gyllenberg

tack för du tänkte på mig, den var god... Fortsätter att tänka på dig och din bror.Kram på dig!

2009-12-09 @ 10:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0