Inte länge kvar!

Idag fick min älskade bror Peter veta av läkaren att han inte har så länge kvar. Skulle ha velat sitta vid hans sida och krama om honom. Hålla i hans händer. Tänk er själva att få det beskedet. Tänk er! Jag gråter och allt känns så overkligt. Varför min goa bror? Min bäst bror, som han alltid sa till mig. Varför? Jag tycker så synd om han. Han lider varje dag. Tycker så synd om Peters otroligt gulliga barn. Dom som kommer att förlora sin pappa. Hoppas att dom får en sista jul med honom. Snälla! Snälla!
När jag var hos Peter ihelgen så hittade jag två st julklappar som han hade köpt till dom. Hoppas han själv får ge dom till sina barn till jul. Snälla!
Det här kortet togs strax innan jag förklarade för min äslakde bror hur mycket han betyder för mig, hur mycket han har gjort för mig. Och han lovade mig strax efteråt att kämpa och aldrig ge upp.
Han är så fin, min älskade bror

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kommer att fara till Johannes redan i morgon. Så det inte blire lika stressigt att köra ner. Kommer vara på åland vid sextiden om allt går bra. Kom just in från Wolfs sista rastning för ikväll, då kom tårarna.

Nu orkar jag inte skriva mer. Krama om barnen och Henke från mig.

2009-12-02 @ 22:20:53
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0