En vecka sedan, jag kramade dig broder!

Idag är det en vecka sedan jag kramade om min älskade bror Peter. Idag blir det mina småbröders tur. De åkte ner till honom idag, kliver nog just nu iland på Åland. Jag har ringt dom flera ggr under vägen för att höra att allt går bra. Och vid 3 tiden skickade dom ett sms om att dom satt på färjan. Dom lovade att ge Peter en bamse kram från mig. Hittade en jättefint kort sedan i sommras på jag och Peter. Ååå om man kunde backa tiden tillbaka.
Jag har ringt och pratat med min lillasyster idag och det kändes så skönt. Tack Sandra!
Pratade med Peter för en liten stund sedan. Det är så skönt att höra hans röst varje dag. Det är som klumpen i magen släpper för en liten stund, men strax är den där igen. Kommer att ringa honom varje dag.......

Kommentarer
Postat av: Marika

Jätte fin bild på er båda! Det syns att ni verkligen betyder mycket för varandra!



Längtar till morgondagen...Ses och hörs då:)

Kram

2009-12-04 @ 16:34:02
URL: http://marikahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anneli

Tänker på er varje dag... sååå fin bild <3

Trots att det är jobbigt just nu så hoppas

jag att du får en trevlig & underbar helg

med din familj & vänner

Kraaamiz till dig från mig vännen <3

2009-12-04 @ 18:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0