Vilken stadsfest.....

Idag var jag på stan 3 ggr.
Iallafall så började dagen med att vi äntligen fick hem vår underbara kille Kim. Han har varit i Norsjö hos en kompis sedan i fredags. Tilde ville att han skulle väcka henne när han kom hem så det var det första han fick göra.

Sedan efter lunch så cyklade jag Marika, Tilde och Ida in till stan för att göra lite shopping. Men nu kommer ni att bli chockade......det blev bara en påse var för oss båda. Va! Vi måste ju ha fått solsting båda två. Ida och Tilde fick gå själva och dom hade inte shoppat någonting. Och dom blev väldigt förvånade när Marika ringde till Ida och sa att vi var klara på stan.
-Va! Redan?

Eftersom vi tyckte att vi var värda lite glass och kaffe så cyklade vi till Stigs. Dit kom även Alexandra och Kim cyklandes.


När vi så småningom kom hem så sa jag till Alexandra att det vore bra om jag och hon cyklade in till stan igen och köpte nya kläder till henne. Så det var bara att vända om med cykeln och trampa in till stan igen. Och nu denna gång blev det inte bara en påse.......det blev väldigt många både till henne och till mig. Så nöjda och belåtna cyklade vi hem igen.

Men nu var vi väldigt hungriga. Jag och barnen väntade in Henke efter hans träning och nu blev det stan yttligare en gång. Denna gång till restaurangbåten Sigrid. det var jättegod mat men man ska INTE vara stressad om man ska äta där. För det tar väldigt lång tid innan man får maten.


Efter maten åkte vi och tog en runda Minigolf.


Och kan man avsluta kvällen bättre än med glass på MAX.


Vi har haft en toppen kväll med familjen. Det måste vi göra om snart igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, tänka sig att vi skulle drabbas av solsting, hihihihi. Men vilken tur att det gick över för dig!

Skoj att ni hittade mycket att shoppa! Längtar att se vad det blev.Ha en solig och fin dag!

Vi ses...

/ Marre.

2009-08-06 @ 08:11:56
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0