Varning!

Vill varna för Lucas baciller. Dom anfaller en direkt. Han nös på mig igår och vad är jag idag? Jo, förkyld. Det kan man snacka om direkt atack. (fniss)
Skämt och sido. Idag hade jag och Veronica planerat in att vi skulle göra stan med barnen. Det är ju alltid något nytt dom behöver inför skolstarten.
Och vilken tur. Jag blev bjuden på lunch idag oxå, denna gång av Veronica. Tror jag ska gå oftare på lunch med mina vänner, det blir så billigt. Nä, jag tror att det jämnade ut sig faktiskt för jag bjöd sedan på fika uppe på CK och betalde bussen hem. Men det är ju det som kallas vänner, det jämnar alltid ut sig i långa loppet. Man bjuder varandra.

Iallfall så kom vi ju inte hem tomhänta idag heller. Jag har länge väntat på att Scorett skulle öppna. Varför? Jo, jag visste att det fanns ett par skor hos dom som jag ville ha. Nämligen dessa Tiamo:

Sedan gick vi vidare till EuroSko. Där kunde jag inte låta bli att köpa dessa:
Vagabond som kommer att bli mina arbetskor i höst.

Det är så roligt när man har riktigt fina skor att ta på sig om man ska på fest/kalas/middag mm
Och ni som känner mig väl vet ju att jag älskar skor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, vilka klackar! Skulle önska jag kunde gå i sådana men jag ger oftast upp innan jag överhuvudtaget har provat.

Natti, natti

Marre.

2009-08-20 @ 22:21:26
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja jag vet att du älskar allt som kostar dyra pengar,du har fått MANI på att handla det är en sjuka!

2009-08-20 @ 23:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0