Trädgårdsarkitekt........

Jaha, är det någon som vill ha hjälp utav 2 st duktiga och snygga trädgårdarkitekter var god ring. (fniss)
Skämt och sido. Idag har jag och Veronica varit jätte duktiga. Kan inte påstå att vi fick mycket hjälp av killen som var i huset. Antingen sov han, åt han, sket han, kräktes han eller gnylade han. Ni förstår nog vem jag menar........Lucas. Och lika bra var nog det. Vet inte om vi ville någon hjälp, vi fixade det så bra själva (fniss)

Iallafall jag hade lovat Veronica att jag skulle hjälpa henne med hennes runda och stora plantering på baksidan. Det hade inte blivit gjort på rätt sätt förra sommaren. Så allt ogräs som man inte vill ha eller har tid med ville gärna komma fram mellan buskarna och stenarna.

Och vad behövs då om inte 2 st brudar, 1 spade, några shifferplattor, 1 kratta, 6 barksäckar, sten och 2 st täckfiltar

FÖRE:

EFTER:

Ja, vi är väldigt nöjda över vårt utförda jobb idag. Det tog ca 5 timmar.......så jag tror att både jag och Veronica sover väldigt gott ikväll.

Finns det något bättre än att kunna hjälpa en vän. Tror inte det. Hoppas du blev nöjd, vännen min.

Kommentarer
Postat av: Therese

Oj så fint det blev, kan man anlita er =).

2009-08-11 @ 20:45:52
Postat av: Marika

Det blev jättefint! Vilket arbete ni har lagt ner, det gjorde ni riktigt bra! Ha en skön kväll...

kram

2009-08-11 @ 21:10:44
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: marina

Vad duktiga ni är:-)

2009-08-12 @ 08:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0