Tjohoo! Jag fick en shoppingdag med min son.

Idag visade jag min lillasyster Sandra runt (en väldigt snabb runda) på Aurum. Hon ska nämligen jobba extra i köket. Och känner hon att det fungerar bra så kommer det säkert att bli fler gånger än bara idag och imorgon. Vem vet snart kanske hon även står och checkar in folk. Extra folk behövs alltid. Och alla har vi varit nybörjare. Önskar henne All Lycka Till!

**************************************************************************
Ville göra stan idag. Med vem? Jo, med Kim.
Efter många om och men så cyklade han in med sin mamma till stan. Det är ju tydligen roligare att vara med kompisar än med sin mamma?!? (fniss)
-Hallå! Hur länge ska vi vara där?
-Hallå! Är vi klara snart?
-Hallå! Hur kan du tycka det här är kul mamma?
-Hallå! Kan vi fika snart?

-Hallå, hallå, hallå! Kan inte undomarna säga annat en hallå idag? (fniss)

Men jag kan säga att vi hade en trevlig stund tillsammans på stan. Det är verkligen roligt att få rå om och skämma bort bara ett barn. Och det är inte ofta som man får chansen att gå med Kim. Så jag som mamma njöt utav studen med bara honom. Och jag kan säga att efter fikat så kom han verkligen igång med sin shopping......med andra ord ganska lik sin mamma.

Orange T-Shirt Stadium, Jeans Jack & Jones, Svart T-Shirt Jack & Jones 

Tshirt och basket shorts Intersport


När vi kom hem så fick jag alla 3 barnen till att rensa i sina garderober. Det blev en hel säck tillsammans. Är det någon som vill ha:
Tjejkläder stl 122/128
Killkläder stl 150
Så säg bara till för annars hamnar dom på myrorna i slutet av veckan. Jag ska INTE ha betalt för det, ni får kläderna. Bara kul om dom kommer till användning.

Kommentarer
Postat av: mamma

Synd det inte är min storlek.hihi

2009-08-17 @ 20:18:44
Postat av: Marie

Mysigt att få rå om sina barn och bara skämma bort dem. Om du tror att det är ngt som jag skulle gilla skulle nog Tova bli glad för lite kläder, om inte annat växer hon väl i det som är förstort.



Hoppas att ni har det bra nu de skälvande dagarna innan skolstart och hälsa till min favorit kompis :-)

2009-08-17 @ 20:28:06
Postat av: sandra

tack, det var ganska intressant att pröva nått helt nytt. lite vimsigt vart alla grejer höll hus och så men det var lärorikt :)

2009-08-17 @ 20:41:53
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: sandra

jo det var trevligt att gå med alexandra en sväng, cita blev super glad över att se henne :D det är som så kul att prata med alexandra, för hon är som så vuxen och klok, känns nästan som man är samålder med henne :)

2009-08-17 @ 20:45:11
URL: http://jagsandra.blogg.se/
Postat av: Jenny

Marie, du får jätte gärna ta kläderna till Tova. Och jag har hälsat din favvo kompis. Han ligger och slöar i soffan just nu :-) Kram på er alla

2009-08-17 @ 23:35:29
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sandra, Alexandra tycker det är jätte trevligt att att få vara med sin moster helt själv. Kram på dig

2009-08-17 @ 23:36:32
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0