Spring i benen...

Idag så for jag och Kim ut i elljusspåret och sprang. Så himla skönt det var. Fågelkvitter i ena örat och musik i det andra. Det bästa med det är väl att man inte hör sitt eget flåsande (fniss). Vi har iallafall bestämt att vi ska göra om det under veckan.

Nu ska jag läsa lite bloggar sedan får vi se vad dagen har att bjuda på.

*************************************************************
Det blev ett besök hemma hos familjen Carlsson. Där var det full fart med ommålning av trappen och tapetsering i hall och kök. Hoppas farfar eller Henke börjar med ommålning av våran trapp nu när barnen skall vara borta i 2 veckor. Det är ju ett bra tillfälle, inte så mycket spring upp och ner.

Veronica undrade om jag ville följa med henne till MIO. Klart att jag ville. Vilken dum fråga. Det första han frågade när vi klev in i affären var:
-Visst är det dax för en ny soffa snart?
Fniss, kan dettta bero på att man har köpt ett antal där redan, och han känner mig ganska väl. Vill byta och göra om rätt så ofta hihih

Sedan var det dax att åka på kalas. Vår och Liljevägens egen lilla vaktmästare har ju gått och blivit äldre han med. Så han bjöd på fika och vi kom med presenter.
Av oss fick han en skjorta från Jack & Jones av Per & Marina en Björn Borg parfym.
JACK & JONES Splash shirt black                  
Hoppas du blev glad och nöjd över dina presenter. Dom var du värd!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej vännen.. nu var det länge sen jag skrev nåt i din blogg :)

Hoppas att allt är bra med er alla?

Det lät skönt att få springa i skogen.. jag önskar att jag gillade att springa mer en vad jag gör, tycker hellre om att gå fort :)

Jag kom nyss hem från min promenad så nu ska jag bara slappa framför tv:n en stund

Ha det gött/ kramiz

2009-08-18 @ 19:13:30
Postat av: Marika

Duktigt! Springa det var inte dåligt!Hejja Jenny!

Nu ligger jag en bra bit efter...

Kram Marre.

2009-08-18 @ 19:31:08
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Marika,Du kanske skulle följa med ut i skogen och springa någon dag. Kram

2009-08-18 @ 20:56:56
URL: http://jennygumman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Anneli, funderade just vart du tagit vägen (fniss). Välkommen tillbaka till bloggen. Kram

2009-08-18 @ 20:57:48
URL: http://jennygumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0