Sommarpresenter....

Först vill jag tacka min Svägerska Anneli för den fina sommarpresenten som hon hade skickat med farfars hem. Tusen tusen tack. Det var en påse med lite gott och blandat. Och som ni ser så har nu dom omtalade glasen "solig" hittat sitt nya hem. Än en gång tusen tack.


Sedan har jag även gett mig själv en sommarpresent (fniss) tyckte att jag var värd det.

Och av farfar och farmor fick vi oxå sommarpresent. Dom hade varit och plockat hallon. Och vad kommer dom med om inte en hel glass låda fylld med färska hallon och en burk nygjord hallonsylt. MUMS! Tusen tack till er oxå.
Vi älskar färska bär.

Kommentarer
Postat av: Marika

Det är du helt klart VÄRD! Lite inspiration får man aldrig för mycket av. Brukar också passa på att ge mig själv en inrednings-prenumation i mellanåt.

Kram

2009-08-09 @ 19:12:23
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så bra....då kan vi byt låna tidningar.

2009-08-09 @ 20:16:37
Postat av: Marika

Prenumerar på Allt i hemmet. Så det blir ju bra:)

/ Marre.

2009-08-09 @ 20:18:55
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Perfekt :-) kan inte bli bättre. Mer jobb till våra karlar med andra ord (fniss) för alltid hittar vi på nått nytt att roa dom med under hösten. Eller hur?

2009-08-09 @ 20:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0