Solen skiner....

Vilken underbar dag det har varit idag. Har bara legat på latsidan men det måste man ju få göra ibland eller hur? Jag och Alexandra började iallafall dagen med att gå A-torp runt, härligt men varmt! Sedan har jag bara suttit på altan och lyssnat på musik, nästan.....
Jag har faktiskt skjutsat Alexandra till mormors stuga där hon ska sova ikväll samt att jag har varit och planterat ny blommor på pappas grav. Och det kan jag säga att det behövdes verkligen. Regnet som kom förra veckan hade gjort blommorna allt men inte vackra. Men nu är det nya och fina blommor igen och det känns skönt.
Annars kommer det inte att hända så mycket mer. Har just helt upp ett glas vin som jag ska njuta utav i solen, och en god laxmacka. Och kan det sluta bättre än att min älskade sambo snart kommer hem från jobb och träning.
 

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej vännen...passa på att njuta du som är ledig & njut av sommaren som är kvar

(det är du värd) eller hur

Kramiz

2009-08-03 @ 18:40:20
Postat av: Therese

Låter som du haft en underbar dag. Åh så gott, vin och laxmacka...mums. Ha det gott.

2009-08-03 @ 20:32:19
Postat av: Marika

Passa på att njuta av semestern, innan du vet ordet av är du på jobbet igen! Ha en bra sol vecka!

Kram Marre.

2009-08-03 @ 21:29:25
URL: http://maikawikstrom.blogg.se/
Postat av: ~ * Sandra * ~

jo vi brukar åka dit och spela en gång per sommar, så tänkte att nu passade det bra :) kram

2009-08-03 @ 22:38:29
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0