Middagsgäster och poker.

En god frukost med familjen och nu väntas det goda morgonkaffet som min sambo strax ska bjuda mig på i soffan framför nyhetsmorgon. Barnen har redan sprungit ut till olika håll. Har bokat tvättstugan idag för att kunna tvätta upp alla täcken, kuddarna hoppas jag ska kunna tvätta imorgon. Saken är bara den att man måste ha tvättstugan samtidigt inbokat så man kan torktumla allt torrt.

Sedan kommer det att fixas och donas på lite här hemma för ikväll kommer våra goa vänner och grannar Per & Marika hit på middag. Sedan kommer det givetvis att bli poker. Så jag vet redan nu att kvällen kommer att fyllas med mycket skratt och ett riktigt gott sällskap. Har gjort en liten överraskning. Vad? Det säger jag ju inte för då blir det ingen surprice för våra gäster. Man jag lovar att ni får se det senare (fniss). Jag älskar överraskningar.

Mm, nu känner jag doften av det nybryggda kaffet. Vi höres!


Kommentarer
Postat av: Marika

Åh, vad spännande! Längtar tills vi träffas:)

Var duktig med tvätten tills vi kommer och gästar.

Kram

2009-08-15 @ 14:02:54
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0