Många barn runt oss....

Det är många som frågar och undrar om vi inte ska skaffa oss en till liten skorv. NÄ, vi kommer inte att göra det. Och varför skulle vi det när det är så många små barn runt oss hela tiden iallfall.....

Maries, Henkes tjej kompis barn Towa och Wilmer

Lina, Vår älskade lilla tokiga tjej Tilde och Ida har picknick på gården.

Emil och Hugo kom på besök igår. (en arbetskamrats barn)

Buskillen Liam Carlsson

Tilde, Kim, Jonte och Liam på examen

Vår gulliga och snälla tjej Alexandra och Lucas. Alexandra med kusin Alvin

Jag och min underbara son, Kim. Som jag gärna skämmer bort lite extra (fniss)

Så här har ni svaret. Det kryllar med barn runt oss. Och vi älskar det.
Det är det som gör livet så underbart och fyllt med glädje att se alla barnen må bra.
Men vi kommer INTE att skaffa fler, det får våra vänner och syskon göra.
Nu vill vi njuta all tid med de underbara barnen vi har.


Kommentarer
Postat av: Marika

Håller med dig, det räcker så bra som det är!

Nu har barnen blivit större och ett annat liv tar fart. Det är både spännande och nytt även om man tittar tillbaks med glädje på det som en gång varit. Kram på dig

2009-08-04 @ 21:47:36
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: mamma

Det är väl bra som det är ,då skulle ni ha skaffat en när tilde var liten,jag råder alla att inte sprida ut barnen som jag har,man blir inte barnfri förrns man själv är gammal.kram

2009-08-05 @ 19:38:20
Postat av: Mia

Å här finns det åxå barn du kan få låna=) Kram från Mia

2009-08-05 @ 20:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0