Måndag morgon...

Man kan väl inte starta morgonen bättre än med att telefonen ringer på jobbet:
-Hej mamma det är Kim
-Hej vännen, hur har ni det? (ni kan ju gissa om mitt mamma hjärta klappade i 120)
-Bra, 35 grader och vi ska ner till poolen.
Ååhh, ville bara få krama om honom och Alexandra som jag pratade med senare. De har det jätte bra. Och bor på ett jättefint hotell. Lite avis blir man, eller hur? Men det är ju inte länge kvar till vi åker till Spanien, tjohoo!
Det var iallafall jättekul att dom ringde och pratade en stund. Hoppas dom snart skickar en bild. Jag kan lova att den kommer hamna på bloggen direkt.

Nu ska jag försöka att stöka bort lite innan Henke kommer hem från träningen. Sedan blir det nog ett besök på coop, suck.

Oj, jag höll på att glömma att Lucas var förbi på jobbet idag. Ja, och hans mamma oxå förstås. Han var så fin i sin nya outlet och doppresent Adidas set. 


Kommentarer
Postat av: Marika

Vilken lirare! Det ska börjas i tid ser jag;)

Vad skönt att du fick en pratstund med dina barn.

Kram

2009-08-31 @ 20:21:53
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0