Lugn Lördag, men rastlöst!

Rastlös, rastlös, rastlös. Myror i benen.........
PANIK! Vad ska man hitta på?

Saknar barnen så jag håller på att spricka. Men jag fick iallafall träffa dom en liten stund idag, tjohoo! Dom åker nämligen till Rhodos imorgon med sin pappa & Hanna så jag ville dit och kramas med dom. Med barnen alltså, inte med Micke & Hanna, fniss! Köpte lite resgodis åt dom. Tilde köpte oxå en liten sak från sig, så gulligt.
(Här kommer det en bild på barnen från igår)

Sedan var det dax att börja förbereda lite för morgon dagens dop på Lucas. Men först blev det lite skötning. Jag och Henke ville snusa lite på honom, han blev ju 3 månader idag. Och då fick även Veronica chans att göra lite saker inför morgondagen oxå.

Jag har lovat att hjälpa henna med tårtorna. Det är så roligt när man får äran att hjälpa till. Och jag gör det så gärna.
 

Sedan satte vi oss och gjorde lite blommor till dekorationen.
Tilde gjorde en egen liten ros. Och den blev så enormt fin.
Rosen frös vi in, hon ville spara den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0