Lucas Dopdag

Idag var det Lucas Noel Carlsson´s dopdag.
Hela familjen Carlsson var jättefina, inte långt från att tårarna skulle komma i min ögonvrå. Min vänner Veronica och Roger skulle jag aldrig vilja vara utan. Och jag kan säga att Lucas skötte sig jätte bra under hela dopet.


Ett ljus som skall lysa för Lucas väg genom livet.


Som gudfar så får man läsa en vers ur psalmboken. 


Anneli och Magnus sjöng "Det gåtfulla folket", jätte vackert.


Jag och Henke kan med glädje nu få berätta att vi har fått den fina äran att bli gudföräldrar till Lucas. När vi blev tillfrågade tackade vi genast JA. Vi kommer alltid att finnas här både för honom och hela Lucas familj. Vi delar denna ära även med Veronicas syster Lotta och hennes man Conny. Och det gör vi så gärna.
(Här kommer det en bild på Gudföräldrarna: Jag, Henke, Lotta & Conny) 
Dax för paket öppning.....

....och så här blev tillslut tårtorna dom var färdiga.

Vi ville hjälpa Carlssons så mycket som möjligt för att dom skulle få känna lugnet och ta hand om gästerna under dopet. Man vet ju själv hur det var. Då kan det vara bra med en extra hand.
Men nu tror jag att alla är trötta, ggäässsppp. Tur det inte är dop alla dagar :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0