Klippning på Klipp1

Idag var det många gäspningar från barnen när de satt och åt frukost. Varför? Jo, vi hade klipptid från kl 9 på Klipp1.
Det är så skönt att få fara med alla barnen samtidigt, samt mig själv. Första man på rakning eller rättare sagt en kvinna var:
Alexandra...hon klippte och färgade sitt hår mörkare. Sedan gjorde Marina det lockigt med plattången.

....sedan Tilde, hon klippte sig bara. Ingen slinga idag, den gamla slingan var fortfarande kvar.

Kim, han färgade sitt hår mörkare och klippte det kort.

Och sist men inte minst jag själv. Jag färgade och klippte mitt hår.

Inte nog med att Marina klipper & färgar håret på mig och mina barn idag. Hon bjuder även på lunch på Johanna i parken efteråt. Vilken annan frissör gör det? Ingen! Det är ju det jag säger det finns ingen bättre frissör.
Så Dagens finaste ros går till värdens bästa frissör, nämligen Marina.
Tusen tusen tack för att du är min vän och hela min familjs frissör.
ros015.gif image by glittergn

Kommentarer
Postat av: Anneli

Oj.... ni blev så fina, ni var fina innan oxå (fniss) Kramiz till er alla

2009-08-20 @ 14:48:05
Postat av: Anonym

2009-08-20 @ 16:28:11
Postat av: TildeVilde

Tack mamma!! Din blogg är också jätte bra <33

mina ögon syns väl nu?? du som inte tyckte att dom syntes innan jag inte hade klippt luggen!



Kram Tilde

2009-08-20 @ 16:29:32
URL: http://tildevildes.blogg.se/
Postat av: Marika

Min kommentar kom visst bort igår...

Så jag gör ett nytt försök idag då.

Ni blev allihop jättefina! Var rädd om er snälla, fina frisörska!

Kram

2009-08-20 @ 17:10:22
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Marina

Det var en fin ros, tack kram din frisör Marre

2009-08-23 @ 11:50:21
URL: http://marinaborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0