Kågebadet

Veronica ringde och undrade om vi vill med till Kågebadet. Hade redan provat att ringa mamma om vi skulle komma till hennes stuga men hon svarade inte så vi tackade ja. Och det var en liten chansning, anting regn eller solsken. Det blev skolsken mest hela tiden, några få droppar regn.
Det blev en härlig bad dag. Tilde tyckte det var jätteskönt och varmt i vattnet så henne såg man inte så mycket utav.

Sedan kan man ju inte passera Solbacken utan ett stopp. Så det blev blomsterslottet och barnenshus. Men jag köpte ingenting, det var bara fru Carlsson som stog för shoppingen idag.

Nu väntar jag att min underbara sambo ska komma hem för min mage kurrar av hunger. Han åkte nämligen direkt efter jobbet och tränade med Perra. Så det blir en lite senare middag idag.

Hm, glömde kameran så det blir tyvärr inga bilder idag från badet. Hur tänkte jag då?

Kommentarer
Postat av: Marika

Men ingen shopping, vaa?



Vilken härlig dag ni verkar ha haft. Blev det något dopp också, eller?

Kram

2009-08-10 @ 22:56:57
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0