Kaffe och tutt träning

Veronica ringde och frågade om vi ville komma och dricka kaffe hos dom ikväll.
Vi tackar aldrig nej, självklart gick vi dit.
Ni ska se så fint det har blivit, ja det var ju fint innan oxå, men ännu finare. Det är nu vita nya taper, fond väggen i trappen blev skit snygg, nya lister och dörrar i vitt nere. Och självklart har även trappen fått en ansiktslyftning..........den är nu vit.

Henke ska måla våran trapp innan barnen kommer hem från Rhodos......dvs nästa vecka. Jag längtar!

Tyvärr tog jag inte kameran med mig, men det kommer säkert bilder.
Sedan blev det tutt träning för Lucas. Och kolla vad han har i munnen tutte..........Carlsson Filuren

Skulle vilja berätta en sak, men jag får nog inte det, hm.
Jag får berätta det senare. Men jag kan säga att jag och Henke blev jätteglada.
Oj, jag skulle vilja så gärna......men ni får veta det senare, jag lovar!


Kommentarer
Postat av: Marika

Oj, nu blev jag nyfiken...

Vad kan det vara..? Snälla berätta!

Kram

2009-08-26 @ 22:26:04
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Marika: Jag skulle vilja berätta men jag måste bita mig i tungan. Men jag lovar att skriva det på bloggen sedan. Kram Jenny

2009-08-26 @ 22:43:05
URL: http://jennyumman.blogg.se/
Postat av: Marika

Jag får väl tålmodigt vänta då...Fniss!

Hoppas att det inte dröjer allt för länge bara.

Härligt att du har bokat:) Ser fram emot fredagen med ett STORT leende!

kram Marre.

2009-08-26 @ 22:54:46
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: mamma

Det är väl nån som ska få barn ,eller nånsom blivit rik

2009-08-27 @ 08:21:44
Postat av: Therese

Ja nyfiken är man allt =).

2009-08-27 @ 19:49:21
Postat av: Anonym

Jag skulle gissa att någon är gravid igen och då är det inte svårt att lista ut vem det är;-)fast jag kan ju ha fel.

2009-08-28 @ 14:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0