Juntan träffas...

Idag var det dax igen. Denna gång hemma hos Lena. Jag måste ha varit lite virrig i veckan för jag har hela tiden tänkt på att det är min tur att ha efterrätt. Och vilken tur att jag kom på att jag ahde ju vin denna gång. Men vem säger nej till 2 st olika efterrätter, ingen. Men det hade blivit lite tråkigt om vi hade blivit utan vin......

Iallfall kvällen var trevlig som alltid, god mat, gott vin, krispig sallad och smarrig efterrätt. Kan det bli bättre än så på en Junta träff? Tror inte det. Här kommer lite roliga bilder från kvällen:



Öl flaskorna Goldbar som Marina håller i är från Per´s nya bolag som han har startat.
Kommer snart på systemet, kan varmt rekomendera det, köp det!

När jag cyklade hem fick jag fara förbi Perra & Marika för där hade tydligen Henke och Tilde fastnat.
Henke satt och spelade spel med Perra och Tilde var med Ida. Marika hade just kommit hem från sin promenad.
Jag som trodde Henke var hemma och spikade lister och satte dit dörrarna, ack så fel man kan ha (fniss)

Kommentarer
Postat av: Marika

Vad är det man brukar säga...? "När katten är borta dansar mössen på bordet". Hihihihi...Dessa karlar gör allt för att få leka en stund.

Kram

2009-08-26 @ 06:46:51
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Hmmm, jag känner igen det där syndromet. När man har varit borta och kommer hem i tron att sambon har fixat allt vi tidigare kommit överens om. Dock verkar det alltid finnas en otroligt bra förklaring till varför fixet är ogjort ( i allafall när det gäller de lite mera husliga sysslorna) =) Kram!

2009-08-26 @ 08:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0