Första arbetsveckan är slut, pust!

Jaha, då har man av verkat den första arbetsveckan. Är ju alltid ledig fredagar. Den har faktiskt gått väldigt fort. Det är roligt att vara tillbaka på jobbet igen. Man kommer som in i alla rutiner igen. Imorgon blir det tandläkaren med Tilde, stan med Veronica och lunch med några tjejkompisar. 

Varken jag eller Henke orkade laga middag idag så det blev ett besök på matfesten med våra vänner Per & Marina, Kewin. Och jag kan säga att vi var inte dom enda som inte orkade laga mat idag. Förmodligen blir det ett besök senare i helgen oxå. Då ska jag nog äta rullen med renkött.


 
Och ni! Ni har väl inte glömt att det är torsdag idag, vad ska man göra då? Jo, städa!

Kommentarer
Postat av: marre och Per

Vi städade innan matfesten , duktiga va.:-)

2009-08-27 @ 20:45:07
Postat av: Linda

Herregud, jag hade helt glömt bort matfesten. Hur kunde det hända? Tack för påminnelsen! Det känns som om det blir till att äta middag där imorgon. Mums! Ha en trevlig helg....

2009-08-27 @ 21:44:09
Postat av: Anonym

Hm...när började arbetsveckan att sluta på torsdagar??? Här städas det inte (redan gjort), men det packas. Ska till sthlm och tjejmilen imorgon så nu hårdprioriteras det bland skorna.

Ha en mysig helg!

Marie

2009-08-27 @ 21:57:48
Postat av: mamma

Jag får hålla mig till mina soppor jag

2009-08-28 @ 11:08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0