En lugn dag i sin ändo....

Idag har jag och Veronica samt de minsta barnen varit och hälsat på hos Camilla i Bergsbyn. Vi satt och snackade medans barnen spelade dator.
Sedan så fick jag äran att sköta Lucas en liten stund medans Veronica och Roger var och kolla på nya tapeter i köket och hallen. Hon har redan jätte fint men vill oxå ha........vitt, vitt ,vitt.

Hm, undra om min älskade sambo har hamnat i 40 års krisen lite tidigt. Han styrketränar med Perra 3 ggr i veckan, samt åker inlines flera ggr i veckan. Men vem säger nej till en vältränad kropp.....inte då jag (fniss). Själv så njuter jag av mina dagliga promenader varje morgon. Med andra ord ingen 40 årskris för mig ännu (fniss)

Sedan var jag och hälsade på mamma i stugan. Hoppas att dom kan börja komma igång med det nya stugbygget snart. Det är hon verkligen värd. Skulle gärna hjälpa till om det skulle göra så att det kom igång fortare.

Kommentarer
Postat av: Marika

Vem vill inte ha en vältränad karl...?

Dom har verkligen påverkat varandra på ett positivt sätt våra karlar. Städa och träna, fniss!

Kram vännen

2009-08-13 @ 20:05:26
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: sandra

jo pappa blir nog glad för all hjälp han får.

2009-08-13 @ 22:18:26
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0