Söndagkväll, gäässpp!

När dopet var färdigt, åkte hem och bytt kläder för att sedan åka in till Matfesten för att ta en bit mat.
-Tack Roger och Veronica för maten!
Vi fick nämligen deras mat- och dryckesbiljetter, det var jätte snällt.
Där mötte vi upp farfar och farmor.

Sedan blev det en lugn kväll hemma hos farfars. Både jag och Henke var helt knäckta. Själv kunde jag inte rikigt slappna av, varför? Jo, Kim och Alexandra satt på flyget på väg till Rhodos.
  
Men nu känns det bättre. Dom har landat och kommit fram till hotellet som är jätte fint. Flygresan hade gått jättebra. Dom skulle höra av sig imorgon igen. Ni kan ju gissa om mamma hjärtat klappade extra snabbt när det pep till i min mobil. Man är ju inte van att barnen är ute och reser utan sin mamma. Men jag vet att dom är i trygga händer med sin pappa och Hanna. Och jag önskar dom alla en underbar och skön semester. Det är så roligt att barnen fick följa med. Det är väl dax att klippa navelsträngen, fniss.

Måste bara få skratta åt alla olika förslag som har kommit in då jag skrev tidigare:
Skulle vilja berätta en sak, men jag får nog inte det, hm.
Jag får berätta det senare. Men jag kan säga att jag och Henke blev jätteglada.
Oj, jag skulle vilja så gärna......men ni får veta det senare, jag lovar

Allt från pengar till att någon var gravid mm.
Men det var ju att vi skulle få bli Gudföräldrar till Lucas och jag ville inte skriva det före dopet.
Alltid roligt att se vad ni tror.....fniss! Men nu vet ni iallafall!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag förstår att du saknar Kim och Alexandra jättemycket. Dom är ju så långt borta. Jag bävar för den dagen jag måste släppa kontrollen. Det kanske är bäst att man börjar att klippa små bitar från navelsträngen redan nu, så att man är redo för det oundvikliga "stora klippet". Många kramar.

2009-08-31 @ 14:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0