Det kom ett brev....

Idag när jag gick till postlådan för att hämta IKEA katalogen som jag trodde skulle dimpa ner i brevlådan så upptäkte jag genast att det var inte någon idag heller, Suck! Skulle ju har varit trevligt med lite läsnig på altanen i solen. Men efter jag har bläddrat igenom postbunten fann jag...........ett handskrivet kuvert. Vem kunde det vara från? Spännande och nyfiket kollade jag på brevet och såg genast avsändarens namn. Min första tanke var att det var en inbjudan till något för kuvertet var så fint. Glad och nyfiken gick jag in, sprättade upp kuvertet och läste, läste och läste om och om igen. Jag ljuger inte om det var nära till att mina tårar skulle börja rinna på min kind. Mitt hjärta klappade extra snabbt och jag blev så enormt glad att det inte går att beskriva. Jag kände mig så enormt glad över att denna fina person hörde av sig till mig och det enormt fina brevet hon hade skrivit. Jag har många gånger tänkt på henne men tyvärr tappat kontakten pga att våra liv inte blev som vi från början hade tänkt oss. Men jag vet att vi båda lever lyckligt idag och att vi mår bra. Och att vi båda har underbara familjer, sambos och barn som vi älskar och som älskar oss.

-Tack för de underbara orden som du skrev i brevet. Du ska veta att dom värmde. Det var så jätte fint skrivet. Givetvis får du läsa min blogg, det är bara kul. Och Du! Du har gjort min dag så underbar idag! Jag kommer att läsa brevet om och om igen. En sak till.........även du har ett hjärta av guld, det vet jag!

Ni andra kanske undrar lite mer: Det var så att hon läste i Alexandras födelseannons i norran att hon bloggar. Hon började googla efter hennes blogg och fann då min blogg. Börja läsa och fick då veta lite om mig och min familj hur vi har det nu och hur mitt liv har varit. Det är verkligen sådana här gånger jag kan känna va bra det är med internet och bloggar. Nu kan hon följa mig och min familj. Och det känns enormt roligt.


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv Jenny! Du har förgyllt min dag också. Ha en trevlig helg. Kram Linda.

2009-08-14 @ 17:42:39
Postat av: Marika

Vilken trevlig överaskning:) Det är inte ofta man får ett handskrivet brev nuför tiden, desto betydelsefullare!

kram

2009-08-14 @ 18:26:26
URL: http://marikawikstrom.blogg.se/
Postat av: mamma

Hihi ,jag sitter nu å kollar i den nya katalogen.

Sandra fick den idag.

2009-08-14 @ 19:28:10
Postat av: Therese

Så roligt att din gamla vän hörde av sig. Nej handskrivna brev är det inte ofta man får i brevlådan. Kram

2009-08-14 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0