Värdens underbaraste Svärfar går i pension idag.

Jag älskar verkligen min svärfar. Han är ju helt underbar.
Lite vimsig ibland men det får man lära sig att stå ut med (fniss)
Lämnar lite "tussar" här och där.
Somnar gärna i soffan, men erkänner det inte.
Skyller gärna på farmor om det händer något eller om han glömmer något.
Har lite svårt över vad hans barn & barnbarn heter.
Ringer ofta men vill inget specielt.
Tror fortfarande att det är dyrt att ringa riks & mobil.
Väldigt, väldigt pedant. Kan gnugga på en och samma fläck flera ggr om.
Rädd för att alla skall spilla, men spiller mest själv.

Kan bara säga att han är den underbaraste svärfar jag har haft.
Det finns ingen så omtänksam som du.
Du vill alla så väl.

Tack för att du finns. Kram Jenny


Eftersom farfar gick i pension idag så ville vi bjuda honom & farmor på middag.
Vi hämtade upp dom och åkte sedan till Olearys.

Farfar fick givetvis efterrätt friterad glass med tomtebloss.

Även värdens underbaraste farmor
(dock inte vimsig som farfar hihih men lika snäll) blev firad idag.
Hon fick nämligen sin födelsedagspresent av farfar idag.
En jättefint armband.

Ett stort tack till både farmor & farfar för att jag får låna eran underbara son.
Snällare och goare sambo finns inte.
Ps: Jag kommer aldrig att lämna tillbaka honom:Ds

Kommentarer
Postat av: lilian

Tack snälla ni för en trevlig och god överraskning. Men framför allt tack för de fina orden, de värmer.

2009-04-21 @ 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0