Älskar verkligen VITT

Jag har lite "kli" i mina fingrar. Skulle vilja göra något men vet inte riktigt vad.
Men en sak vet jag iallafall:
-Jag har verkligen förkärlek till vitt just nu.

Jag hittade dessa bilder på Husmusen.


Panthella kostar 4345 kr och BRASA 699 kr. Vilken väljer du?


Lyx: BoConcepts Dandelion 6490 kr Budget: IKEA PS Maskros 799 kr.

Lyx: Eeero Sarinens  pris 8995 kronor. Budget: IKEA Docksta, pris 1395 kr.

Lyx: Vitras orginalstol 2600 kr Budget: Vit skalstol  i liknande modell 750 kr

Lyx: Glasstrutar från Vessel 800:- styck. Budget: Mylonit IKEA. Pris 119:-

Men jag tycker fortfarande om svart.

Lyx: Shopping- eller cykelkorg från Design House Stockholm: 365-799 kr. Budget: Rustas shoppingkorg pris 99 kr.

Som vi pratade om när Per & Marina var här idag.
Det är inte den dyraste DVD spelaren som fungerar bäst.
Ibland kan det vara den billigare som är bättre.

Måste verkligen prata med min sambo om detta.
För han dras nämligen till den dyrare varan......ibland även jag.
Nu är det skärpning från oss båda hihih

Kommentarer
Postat av: sandra

Jäklar va det kan skilja i pris på varor som är rätt så lika.. jo, det vet jag haha, för jag köpte min dvd-spelare + 5 högtalare + subwofer för 1500:- och jag har haft dem i snart 6 år nu :D funkar hur bra som helst, bra ljud och inga problem :) kram

2009-04-22 @ 09:44:31
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0