8:e April

Äääännttlliiggen semester. Tjhoo.........men vilken dag!
Först är jag på dansvisning på skolan Tildes klass visar upp vad de har lärt sig under våren. Jätte duktiga. Sedan ringer Henke och säger att Micke och barnen har krockat.........................VA!
Men nu var det tur i oturen bara en "knuff" bakifrån. Karl som stog bakom dom bromsade lite försent. Men Micke kände av sin nacke så nu får man vara observant om barnen börjar klaga om smärta i nacken. Sedan kommer Tilde hem och säger att hon ska på kolla.........VA! Den lilla tjejen på kollo? Hon går ju bara i 2:an. Och inte nog med det idag är det bestämt att hon slutar fritids då sommarlovet börjar.......VA! Hur gamla barn håller man på att ha igentligen? Själv är jag då inte ett år äldre hihihih

Men nu ska jag bara njuta av min 1½ veckas ledighet med barnen........och vi börjar med att "Vi drar till fjällen"

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja de e lite synd..

Ska bli kul att träffa dig oxo. De e väl klart att de går bra! ;D

japp, ses snart. Kram

2009-04-08 @ 21:09:18
URL: http://jean1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0