7:e April

Tisdag och en arbetsdag kvar på denna vecka sedan 1½ veckas semester, wiiee! Det är jag hihih verkligen värd! Idag var jag "påskkärring" på jobbet och delade ut påskägg och diverse grejor till personalen. Jag älskar verkligen att ge dom "morot" för bra prestige på jobb. Och det är DOM verkligen värda!

Jag gav även våra  2 superduktigta praoelever Amalia & Kewin en "påskgåva" dom har båda 2 varit jätteduktiga och gjort ett jättebra jobb hos oss. Dom har lärt sig mer & gjort mer på dessa 2 dagar än vad många andra gör under flera veckors praktik. Bra jobbat! Fortsätt med det så kommer det att gå jättebra för er i framtiden.

Sedan åkte vi till staan och shoppade lite kläder bla till Klara som fyller år och ett par jeans leggins till Tilde som vi fick springa på alla affärer för att hitta. När den tjejen vet vad hon vill köpa så är det som gäller (fniss) som sin pappa hihi eller?

Åkte sedan till Bergsbyn för att lämna Klaras paket och säga hejdå innan dom åker till Göteborg på torsdag. Lilian berättade idag att det var en "Dagens Applåd" Till Kims klass för ett bra genomfört "Musik cafe".

Fick ett fint påskkort idag. Är det någon som känner igen dessa påskkärringar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0