6:e April

Måndag, lika trött som vanligt när väckaren ringer första dagen på veckan. Idag har jag Amalia som praktikant hos mig. Hon har varit hos mig tidigare och hon är jätte duktig. Kanske kommer hon att bli receptionist när hon blir äldre.

På kvällen åker vi 4 st från jobbet upp till Boda Borg för att utman de andra hotellen. Måste få skryta om att vi har vunnit alla gånger utom 1. Hur det gick i årets "turistkamp" ska vi inte nämna, om man inte räknar plaseringen bakifrån (fniss).
Men det är ju inte alla som har en som är 73 år i laget. Det har vi. Och jag älskar verkligen denna person. Ni ska se hur han kämpar som om han vore en tonåring. Han klättrar, kryper, springer och löser uppgifterna. Gör det själva om ni törs vid 73 års ålder, Skulle inte tro det!

Vilken snygging.......i mina solglasögon

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha, va kul! boda borg e skoj. ^^

cooling. ;)

2009-04-08 @ 21:13:59
URL: http://jean1e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0