5:e April

Grattis, hipp hipp hurra! Idag fyller min lilla syster Sandra år. Som på något konstigt sätt har vuxit om mig, grrr! Vi åkte till Älvsbyn och vi ska verkligen skämmas för det är inte ofta vi är dit. Det här var typ 2:a gången. SKÄMS! Men nu håller vi tummarna att dom flyttar till Skellefteå igen så kontakten kan bli tätare.

Mamma, min svägerska, min lillebror, lilla syster & lillebror.

Mamma gulliga med sina 2 underbara döttrar


På kvällen var jag på firmafest och vi avtackade en arbetskamrat som har gått i pension. Givetvis ville Ronny passa på att visa upp sin superfina Whiskey källare.


Det är så många whiskey flaskor så man tappar räkningen efter en stund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0