3:e April

Idag var jag hemma med Kim så han fick vila och ta det lungt med sitt huvud. Vi målade, bakade och spelade spel.




Så där ja! Då har alla barnen åkt iväg. Kim & Alexandra till Micke och Tilde till farfars. Det blir en barnfri start på denna helg. Och jag kan verkligen säga att nu är det lugnet efter stormen. Kim & Alexandra var verkligen som hund & katt mot varandra. Hjälp! Suck! Denna syskon kärlek!

Henke är ute och skottar. Hallå! Visst ville vi har vår, och inte vinter igen? Vädergudarna kan ju inte vara riktig kloka. Och det gör ju inte saken bättre att man hör på nyheterna:
-Varning för gräsbränder i södra sverige.
Alltså, vad tänkte gud på när han gjorde sverige så jä..la avlångt. Och varför hamnade vi längst upp?

Nu tillbaka till denna start på helgen. Jag, Henke, Per & Marina skall på ny invigning av Eriks Pub. Det skall bjudas på tilltugg med dryck, 2-rättersmiddag med dryck och uppträdande av Charlotte Perrelli. Sedan om man vill fortsätter kvällen på club 27.

Så nu måste jag skynda míg för jag ska till frissan (fniss) tur att man vet var ens frissör bor (fniss) Hon har lovat att fixa mig i håret och så ska det visst bjudas på drink. Vilket härlig start på helgen.......hoppas den fortsätter lika bra.



Jag kan bara säga att kvällen blev superbra, vi hade det jätte trevligt.
Och det kändes att det var länge sedan man var på club 27.
Och det bästa var väl att se och träffa Carlotte Perrelli, wiee! Som även hon la ut en bild på oss på sin blogg (fniss)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0