21:e April



Jag och Tilde bakade en banansockerkaka,
 som vi tänkte gå över till Carlssons med.
Men dom var inte hemma.
Då kom Per & Marina förbi och drack kaffe med oss.
Men dom luktade bara på den för dom har "fika stopp"
Men jag kan iallafall säga att den var SUPER GOD!
Och det blir mer kvar till farfar när han kommer förbi (fniss)

Idag har jag gjort knåpat ihop semsterschemat till mina kära arbetskamrater.
Det är svårt att puzzla så att alla ska bli nöjda,
 men jag försöker verkligen lyssna på allas önskan.
Så nu får dom titta på förslaget och sedan komma med ev ändringar.


Kommentarer
Postat av: sandra

Ja kanske det :) fast gäller ju att samla flest kö-poäng för att få lägenhet. Dessutom kommer jag inte ha råd att skaffa lägenhet förns lite senare, när gugge flyttar till ske-å och vi kan dela på hyran eller när jag ev. fått jobb nånstans :) måste

"mellanbo" bo i frost tills det fixar sig med allt. kram

2009-04-21 @ 22:08:10
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0