20:e April

  • Sådär ja, då har man fått bekräftat att barnomsorgen är uppsagd från och med 11 juni!
  • Firmabilen har fått på sig sommardäcken.
  • ALLA fönster är nu putsade insidan, mellan och utsidan.
  • Alla fönster har tvättade eller nya gardiner.
  • Henke har tvättat bilen.....för hand.

Jag kan med andra ord pusta ut och tänka sommaren är på väg.....Wiiee!

Farfar har även börjat med vår trapp idag. så nu är första trappsteget klart.
Tilde räknade och fick det till 13 trappsteg. Och trappen kommer även att målas vit.
Tack snälla farfar för att du gör om trappen för oss.


Kommentarer
Postat av: En medmänniska

Hejsan!



Jag och några till har en ide, syftet att stötta Victors mamma och pappa Sofie o Peter. Vi hoppas du och alla andra som läser hör av er. Maila så berättar jag mer. Det gör du till mig på den här adressen: [email protected]



Hoppas vi hörs för det är bråttom!



Mvh En medmänniska

2009-04-21 @ 13:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0