1:a April

Jag och Kim är inlagda på barn. Han har slagit huvudet 2ggr, både på måndag och tisdag. Så jag ringde och kollade hur vi skulle göra. Då fick vi till svar: -kom upp så vi får titta på honom.
Vi var på akuten vid 20,30 och kom till vårt rum 03,00 på barn. Då hade dom kollat och undersökt honom väldigt noga och ville att vi skulle stanna för observation. Trodde att vi skulle få åka hem idag men har just fått beskedet att vi skall stanna till imorgon.

Bara så alla vet:
MAN MÅSTE INTE KRÄKAS NÄR MAN HAR HJÄRNSKAKNING. MAN KAN HA DET ÄNDÅ. DETTA ÄR BARA EN MYT!
RAMLAR MAN OCH SLÅR HUVUDET SKA MAN KOLLA UPP DET OMG.

Nu ska jag spöa Kim i biljard

Kommentarer
Postat av: Ann-Jeanette

Hej!

Ett stort grattis i efterskott. Va skönt det låter att åka iväg ett tag. Hoppas att allt blir bra med Kim.Det är ett otyg att ha hjärnskakning. Fråga Rasmus. Han har haft det ett antal gånger.

Kram Nettan

2009-04-01 @ 19:32:44
Postat av: sandra

jo när jag var barn och fick järnskakning spydde jag aldrig heller.. jag blev bara yr och mådde dåligt som fan.

2009-04-02 @ 10:04:32
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0