18:e April

Ääänntlligen! Fick jag krama om min gravida underbara fina väninna.....äntligen hade hon tid med mig (fniss) Ni vet ju alla som har varit gravida att man vill ju hinna göra allt innan det är dax. Och ni som känner Veronica vet att hon vill hinna allt och lite till hemma innan Carlsson filuren tittar ut. Så vi vänner får stå på sidan en liten stund. Men vi vet att hon tycker om oss iallafall. Men det är även viktigt att hon kommer sig hemifrån.......så hon får allt stå ut med mitt tjat och gnat om att träffas hihihi

Passade på att byta gardiner i köket medans Henke tittade på travet.
Det blev ett par helvita gardniner......ingen överraskning precis. Just nu är det vitt som gäller.

Och i rummet blev det.........vitt! Och en lins lus hihih


Nu kommer snart vår chaufför Denise som skall hämta oss.Vi är bjudna till Per & Marina på middag ikväll. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0