17:e April Idag har pengarna rullat....(fniss)

.....Idag har pengarna verkligen rullat, och det är väl därför kronan är rund (fniss)

Jag har klippt & färgat håret hos Marina. Värdens underbaraste frisör som finns på Klipp1 (tel:0910-14441)
Köpt Shampoo & balsam på klipp1 såklart. Inget coop shampoo här inte. Aja baja säger Marina då hihihih

Sedan så blev det shopping på staan:
Armband, blus, linne, kavaj, klänning, solglasögon, strumpor, flera kjolar, tunika, gräs till toan, vita kuddar mm
det är så jä...la kul att gå när man hittar så mycket. Ibland kan man gå i flera timmar och hittar ingenting.
Henke var med mig och trodde att han skulle få äta lunch med mig men icke.....vem hade tid med det? Inte då jag (fniss)
Jag hade däremot försökt att få luncha med Veronica men hon var för trött.......synd! För det hade varit trevligt.

Här kommer lite smakprov på det jag shoppade:

Kavaj, & klänning från MQ, Solglasögon från Stadium
 
Linne & kjol från Veromoda, Armband från MQ och tunika från Gina Trico
Kuddarna från Hemtrevnad


Henke säger:
-Att vilken tur att vi har gjort bort stan idag då blir det ingen stan imorgon?!
......Hur tänkte han då?

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tänk att han bott med dig så länge men ändå inte har lärt sig. :) Några av mina kronor fick också rulla idag, dock inte ens i närheten lika många som för dig. Tillsammans med resten av stans kvinnliga befolkning åkte vi till Blomsterslottet, lite nya växter och krukor är alltid trevligt! :)

2009-04-17 @ 17:15:47
URL: http://nifty.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0