16:e April

......Så himla kul! Målet för Victors föräldrar att samla in 100,000:- på Victors minnes fond "vår stjärna i mörkret" har nått sitt mål. Det är verkligen en glädje att se hur mycket pengar som kommit in på fonden. Just nu är det inslamlat 218530:-
Jag, Henke & barnen har skänkt pengar.......du kan oxå skänka en liten slant! Det behövs så lite för att det skall betyda så mycket.

Det är oxå roligt att läsa en helt främmande människas blogg, då man läser sitt eget namn och ett tack för att man har skänkt en tanke till en familj som har det väldigt jobbigt just nu. För mig är det en självklarhet, jag vill hjälpa till att hedra Victors minne och att även skänka en slant till cancerfonden.
Jag har själv haft en tung period när jag förlorade min pappa, samt en god vän och en arbetskamrat under 2008. Men att förlora ett barn måste vara det värsta en föräldrer kan gå igenom.

Ibland tror man inte att det finns ett ljus i mörkret, men det gör det.

Tack Sandra för de fina orden från dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0