14:e April

Det är med ett leende man drar upp persienn varje morgon och ser att solen lyser idag oxå.
-Hm, vad ska man hitta på idag?
Alexandra är fortfarande hos mormor och vill nog inte hem heller, för hennes kusin Jeanette är ju kvar där. Kan säga att det vara en tjej som lyste som en sol och med ett brett leende som frågade om det gick bra att hon sov hos mormor en natt till. Och självklart fick hon det. Hon trivs som fisken i vattnet just nu. Dels får hon vara hos mormor och dels får hon rå om kusinen helt själv utan syskon. Och så blir dom väl bortskämda av mormor dessa brudar. Men det är dom verkligen värda båda två. Idag skulle dom till Böviken och traska ut på isen med en fika väska och bara njuta av solen.

Själv så har jag inte riktigt bestämt mig vad jag ska göra. Kanske ringa Veronica men hon ska nog vara med Roger som är ledig idag. Men jag ska göra ett försök, kanske hon har tid med mig (fniss)

Annars blir det nog att börja putsa lite fönster och byta gardiner. Men det lät verkligen tråkigt. Men det roliga är iallafall att alla vinterkläder är nu upptvättade och snart undan stoppade.

Fniss, var inne och läste Jeanetts blogg idag. Jag blev verkligen jätteglad över det hon hade skrivit, och alla som känner mig vet ju att jag älskar inredning och göra om, fniss......helst hela tiden.....det tar ju bara en kvart hihihihh

Ikväll blir det junta och tjejsnack, mer om det sedan.

Bilder från dagen:
Kim & Tilde njuter av våren främst för att slippa jacka och vinterskor.

Lunch ute på altan ett måste i solen

Ja, det blir att putsa lite fönster för Veronica svarade inte i telefonen.
Tror att jag gör nere idag. Det ska ju putsas insidan, utsidan & mellan. För vi har ju värdens omodernaste fönster. Tänk om det skulle vara mer kvinnor i denna styrelse där man bor då skulle minsann föreningen kosta på nya fönster till alla lägenheter. Men nu är det bara stå där och le....putsa putsa putsa......dessa jä...la fönster som inte ens blir bra efteråt.
Men det kunde ju ha vart värre.......man får väl tänka så (fniss)

Här kommer bilder från juntan som jag var på ikväll hemma hos Kicki:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0