13:e April

Ännu en härlig dag med strålande sol. Väckte Henke och barnen med att:
-Här ska det pimplas!
Alla såg ut som frågetecken. Man kan ju tydligen tolka det där med "att pimpla" på olika sätt tydligen. Men jag menade givetvis pimpla fisk med ett litet spö på isen......vad annars hihihih
Och vem hakade på direkt om inte Per, Marina, Melker, Kewin, Micke & Emil och Tilde tog med sig Towa. Tyvärr blev det ingen fisk till middag, men trevligt var det iallafall. Roligast tyckte nog en del att det  var när jag trampade ner i pimpelhålet......det är ju en nackdel sådana gånger att bara ha 36 i skostorlek. Var mest rädd att skon skulle lossna och sjunka ner till botten. Men alla har vi ju sett bilder på fiskare som får en sko på kroken (fniss)


Tilde tar bort snö från hålet jag trampade rakt ner i.

Emil, Kim & Towa

Vårsolen är helt underbar.

Vi hade även med oss en Melker från AIK, inte så bra på att pimpla men en jäkel på bugg hihihi

Ingen fisk.....men vi hade iallfall tur med vädret.

När vi kom hem från pimplingen for Tilde på kalas. Där hade hon kört 4 hjuling.
Tyvärr så har jag inga bilder, men hon tyckte det var jätte skoj att köra.
Nu märks det att våren verkligen är här. Tranorna sjunger och Henke plockar fram ute möblerna.

På kvällen kom Per, Marina, Kewin & Micke och åt middag med oss. 
Vi bjöd på grillat.....

och cheescake.

Kommentarer
Postat av: sandra

ser himla härligt ut i solen :) vart var det ni var och pimplade ?

2009-04-13 @ 20:10:52
URL: http://jagsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0