12:e April

Vaknade och väckte barnen och Henke så att vi kunde vara start klara kl 10. Städningen av stugen gick bra och när vi skulle checka ut så klagade vi på att första natten stördes vi av ett tjutande ljud. Hon i receptionen förstog och vi fick alla tillbaka 700:- / familj på våra konton. Sol i backen och nåra åk innan vi styrde färden hemåt.

Alexandra läste istället för att åka slalom

Här ligger herr & fru Carlsson (samt Carlsson filuren i magen) och solar.


Väl hemma så kom mormor och hämtade Alexandra för att åka till flyget och möta upp kusin Jeanette. Så himla kul att träffa henne. Jag behöver väl inte nämna att hon har vuxit om faster. 

Alexandra, mormor/farmor och kusin Jeanette

Nu ska jag och Henke skynda oss att göra oss klara vi ska nämligen på branchkväll.
Självklart tar jag med mig kameran och tar lite bilder.

Och här kommer bilderna som jag lovade:
Jag och Henke tyckte att det var ungt folk på festen. Så vi ringde våra party vänner Per & Marina.
Och det är ett säkert kort................. för de säger aldrig NEJ till en fest hihih

Lite gott & blandat.....Aurum personal med vänner.

Svärmor Marina utmanade sin dotters stora kärlek Melker i Sing Star.
Denise klarade inte ens då av att släppa honom hihihi
Jag ska inte avslöja vem som vann.

Jag och min älskade Henke. Lite lätt solbruna från fjällen resan.

Vi avslutade kvällen på Nocks. Jag & Henke var hemma stax efter 22 eftersom Kim skötte Tilde.
När vi kom hem såg vi TV med barnen men jag & Kim somnade som vanligt i soffan efter en sund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0