10:e April

Se upp i backen......här kommer vi! Vi åkte iväg tidigt till backen för att kunna få en bra snögrotta. Barnen åkte slalom och Björn börja steka pannkaka. Carlssons dök upp vid lunch. Och vem kom sen.....om inte Per & Marina med familj. Så trevligt hela gänget samlat. Vi har även hunnit med en sväng på badhuset. Vet inte om jag är i övergångs åldern eller om jag har fått färg i ansiktet för det hettar hela tiden och är så otroligt varmt.......måste vara att jag har fåt färg i ansiktet hihih
Nu ligger barnen och tjattrar med varandra, hoppas att dom somnar snart, håller på att få skavsår i öronen (fniss)

Här kommer lite bilder från vår långfredag:




Kommentarer
Postat av: Sussie

Angående inlägg 18 januari:



Snyggt förkläde och huckle. I tillägg till förkläde brukar jag själv ha keps och hästsvans när jag städar, jag har alltid det när jag har förkläde. Till och med på jobbet (jag är frisör).

2009-04-11 @ 23:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0