Välkommen till min nya blogg!

Så har även jag nu kommit igång med mitt bloggande, igen!
Jag startade nämligen en blogg när min älskade pappa gick bort i februari detta år. Det kändes lättare att gå igenom sorgen när jag fick sitta och skriva om det.

Ni som undrar varför jag kallar den för "jennygumman" så kan jag bara säga att varje gång min älskade pappa ringde till mig så kallade han mig för jenny gumman, mer än så behöver jag nu inte förklara. Det är en hyllning till honom och jag vill ha kvar så mycket minnen av honom som jag bara kan.

Denna blogg skall vara istället för min 5-årsdagbok som snart är slut.

En underbar vän till mig bukar säga:
-Kolla i din dagbok det står säkert där!

Bloggen skall vara ett minne till min älskade familj och mina underbara vänner. Jag kommer att skriva både sådant som är roligt och tråkgt att läsa.
Ni som läser detta skall tänka på att det är som en "dagbok" till mina barn, som de ska ha den dagen inte jag finns längre. För en sak har jag lärt mig detta år man vet aldrig när livet tar slut.

Kram på er alla / Jenny


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hej Jenny!

Kul att du startat en blogg. Gå gärna in på vår sida också. Den uppdateras inte varje dag precis, men emellanåt händer det lite nyheter.

Kram Nettan

2008-10-03 @ 18:05:25
URL: http://najstrotting.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0