Ditt tangentbord innehåller fler bakterier än din toalett

Jaha då var det dax med en ny arbetsvecka igen! Är det någon som är pigg en måndagsmorgon? Skulle inte tro det.
Vad händer idag? Jo man börjar med möte kl 09,00 ang hygien & bakterier, ni skulle inte vilja veta vad som döljer sig i alla små vrån.Hur många vet att  det är frodas fler skadliga bakterier i tangentbordet än på toalettsitsen?  Sedan avlsutar jag kvällen med föräldramöte igen. Nu ska det bli ordning i klassen, men det hänger även en stor del på oss föräldrar, inte bara barnen och fröknarna.

Så tyvärr junta brudar jag måste ställa in vår middag ikväll men hoppas att vi kan ses snart. Kim kallar det för tantträff! Jag som är yngst i juntan tar inte åt mig! Eller ska jag kanske börja räkna mig som en tant snart? Man blir inte äldre än vad man gör sig, eller hur?

Ha en bra start på veckan, ni som tycker synd om Henke för att han missar hockeyn ikväll behöver inte tycka synd om honom, han klarar sig :-) , jag lovar det. 

Kommentarer
Postat av: Andreas

MM, men vad äter du heldre om du blev tvungen att välja, en bulle som legat på tangentbordet eller en som legat på toasitsen. :)

2008-10-14 @ 13:00:52
Postat av: din m(gulliga) mamma

det är ju bra att ha ett jobb att gåtill på måndagsmorgon,alla har inte det.nu är vi ochså varslade så det är bara att vänta å se vad som händer

2008-10-14 @ 17:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0