Min lilla, men onda mage!

F*n, vad jag har ont i magen! Ronny sa att man kan inte ha ont i en mage som är så liten, det var ju snällt sagt men jag har väldigt ont. Så nu har läkaren sagt att det blir laktosfri diet en månad och ev tarmrönken, det sist nämde låter ju inte så trevligt om jag får säga det själv :-/  Bara jag slipper smärtan.

Idag har vi haft möte på jobbet ang löner & personal, stämningen var väldigt nerstämd från början men blev till det bättre i slutet. Lite känsligt att prata löner med personalen när den ekonomiska krisen är som värst i värden.

Pratade med Alexandra & Kim idag allt var bra, längtar till dom kommer hem. Jag bad deras pappa krama om dom från mig, hoppas han kom  ihåg det.

Föräldramöten föräldramöten och åter föräldramöten är det någon som har missat att hösten går ut på att vara på så många föräldramöten som möjligt?




Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste säga att vi har magkanser i släkten,peter å mormor,begär att få kolla så snart som möjligt,sen kanske du har stressmage som du har haft det,det sista året kram mamma

2008-10-09 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0