Til min bäste vän.....

Till min bäste vän Veronica

En vän kan bejaka & skärpa alla sinnen.
Hon delar gärna tankar, drömmar & minnen.

Hon lyssnar, besvarar och vågar alltid fråga.
Och när du är rädd kan hon få dig att våga.

Hon står vid din sida när livet är hårt.
Och hon får dig att skratta åt det som har varit svårt.

En vän bryr sig om dig för hon har dig kär.
Och hon älskar dig precis som du är.

Jag är glad för att jag har en sådan vän.
Stort grattis till dig från mig på din 34-årsdag. 


Morgonrock tror veronica, men ack så fel. 


Vi bjuder Veronica på kinamat & bakelse. Roger är och spelar med Krutov & Co

Henke är nöjd, han är helt själv med sina brudar.

Självklart ett litet paket i det stora+ lite smått & gott.

-Jaha, fick jag bara kex & ostkrokar.

-Men kolla det sitter något i locket?

Ett presentkort på Ikea a´500:-

Kommentarer
Postat av: Andreas

Gratta Veronica från mig.

Och som du ser har jag skaffat mig en egen liten blogg. Håller på att styla den, och har inte riktigt kommit igång :)

Kram på er alla.

2008-10-23 @ 21:52:46
URL: http://andreasnikanor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0