Mina barn har just åkt till sin pappa.

Nu har min 2 äldsta barn just blivit hämtade av sin pappa. Idag har vi börjat med att Alexandra skalll vara hos sin pappa i 1 vecka medans Kim ska komma hem redan på Onsdag.

Jag tror att det kommer att fungerar bra.

Vill även säga ett stort TACK till micke, barnens pappa, det kändes mycket bättre nu när vi kan prata "normalt" med varandra, med både ett leende och skratt.

Ett leende säger mer än tusen ord!

Själv ska jag nu planera middagen för imorgon när våra underbara vänner Carlsson´s kommer på middag.
Jag säger redan nu SKÅL!
Imorgon blir det vin till oss med klass och öl till dom andra :-) , vi behöver ju inte nämna dom med namn men dom börjar på H & V.


 


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej Jenny! Vi Kerstin och jag Yvonne har varit inne på din hemsida och kollat genom min mobil. Det var roligt att läsa. Hoppas ni får kul i morron. Kerstin undrar vem H & V är?;-) om du vill kan du smsa till mig jag är Kerstins granne. Mitt mobilnr är 0702 3314031 min data är på lagning. Kerstin hälsar.

2008-10-03 @ 17:58:52
Postat av: Anonym

det blir säkert bra,barnen mår bättre om dom kan bo lika hos båda om dom vill,kram på er

2008-10-03 @ 21:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0